Questa hè Maria, hè una schiava.
Aghju avutu u piacè di scuntrà ella è u so patrone, sò duie persone assai bè. U patrone di Maria hè chjamatu Sofia, è hè una grande dominatrice, hà fattu un travagliu fenomenale cù Maria.
Di sicuru, a genetica di Maria hà cuntribuitu assai, hè una brunetta di razza ligeramente mista chì porta in u so sangue l'essenza di un bonu schiavu di tipu 2.
Sofia piglia assai cura di u so schiavu, cura assai di l'aspettu di u so schiavu, soprattuttu cura di i petti di Maria. Da ciò chì Sofia hà dettu, hà pussede Maria dapoi 5 anni, cuminciendu cum'è amicizia è poi passanu à l'esclavità.
Maria hà a vita di una schiava domestica, dorme a maiò parte di u tempu in u lettu di u so patrone, face i travaglii domestici cum'è a pulitura è a cucina, à volte dorme in una gabbia, è ogni volta chì u so patrone ghjunghje, face u sessu orale nantu à ella è i so invitati.
Maria ùn porta più catene o corde in a so vita di u ghjornu, Sofia hà piena cunfidenza chì ùn scapperà micca. In ogni casu, tutti dui m'hà dettu chì Maria hà pruvatu una volta à scappà, ma hà rinunziatu è vultò in casa di Sofia, cuntendu ciò chì era accadutu. Comu punizioni, Sofia l'hà chjusu in una gabbia per 7 ghjorni.
No comments:
Post a Comment